REGULAMIN KORZYSTANIA Z USŁUG
NIP: 647-259-51-85
E-mail: kontakt@gamelabvr.pl
Tel. +48 888-690-323
1. Definicje
2. Charakter usług (biletów wstępu)
3. Godziny otwarcia i zasady ogólne
z Strefy Pixel mogą korzystać dzieci od 3 roku życia, przy czym dzieci do lat 6 - wyłącznie pod bezpośrednim nadzorem rodzica lub opiekuna prawnego;
z Strefy VR mogą korzystać osoby od 7 roku życia, przy czym osoby w wieku 7-12 lat - pod bezpośrednim nadzorem rodzica lub opiekuna prawnego, a osoby w wieku 13-17 lat - za pisemną zgodą rodzica lub opiekuna prawnego.
4. Obsługa i odpowiedzialność personelu
5. Ryzyko i odpowiedzialność
6. Rezerwacje, trwanie sesji, rezygnacja
dostęp do Internetu,
aktualna przeglądarka,
aktywny adres e-mail,
możliwość dokonania płatności online.
dokonano przedpłaty (opłacono bilet),
usługodawca potwierdził termin e-mailem, SMS-em lub osobiście na miejscu.
w sesji VR 60-minutowej ok. 50 minut to faktyczna rozgrywka, a 10 minut to kwestie organizacyjne;
w gokartach: przy sesji 10-minutowej ok. 8 minut to realna jazda, a w sesji 20-minutowej ok. 18 minut.
7. Zasady korzystania z atrakcji
7.1. Strefa VR
Przed rozpoczęciem należy zapoznać się z regulaminem i przejść krótkie szkolenie z obsługi.
Czas korzystania jest odmierzany automatycznie - zmiana aplikacji nie zatrzymuje licznika.
Obowiązuje zakaz: używania własnych urządzeń elektronicznych podczas sesji (np. telefonów, aparatów).
Nie wolno biegać, wykonywać gwałtownych ruchów, ani przekraczać granic strefy gry.
Zabronione jest zdejmowanie gogli bez uprzedniego zatrzymania rozgrywki.
Należy bezwzględnie przestrzegać zaleceń i poleceń obsługi.
7.2. Gokarty
Dostępne gokarty typu Crazycarts do wagi 90kg oraz Crazycarts XL do wagi 110kg.
Przed jazdą każdy uczestnik musi przejść szkolenie z zasad bezpieczeństwa i obsługi gokarta.
Obowiązkowe jest założenie kasku i czepku jednorazowego.
Zakazane są wyścigi zderzakami, taranowanie i jazda pod wpływem alkoholu.
Zakaz wysiadania z gokarta podczas jazdy i bezpośrednio po niej, bez zgody obsługi oraz wyciągania rąk i nóg poza gokart.
Zakaz używania telefonów i innych urządzeń elektronicznych - podczas jazdy. Zabieranie telefonów na tor gokartowy na odpowiedzialność Użytkownika.
Obsługa może natychmiast przerwać jazdę w razie niebezpiecznego zachowania.
Zabroniona jest jazda pod wpływem alkoholu, narkotyków lub innych środków odurzających lub psychotropowych.
Należy bezwzględnie przestrzegać zaleceń i poleceń obsługi.
7.3. Strefa VR Escape Room
Przed rozpoczęciem gry każdy Użytkownik zobowiązany jest do zapoznania się z zasadami korzystania ze Strefy VR oraz do udziału w krótkim wprowadzeniu prowadzonym przez pracownika obsługi.
Escape Room VR to gra zespołowa w wirtualnej rzeczywistości, w której uczestnicy, wyposażeni w gogle VR z okablowaniem, wspólnie rozwiązują zagadki logiczne i zadania wirtualne, aby osiągnąć określony cel gry.
Czas trwania rozgrywki określony jest w punkcie 6.7 Regulaminu lub zgodnie z informacją podaną przy rezerwacji danej gry.
Minimalna i maksymalna liczba uczestników określona jest indywidualnie dla każdej gry i musi być bezwzględnie przestrzegana.
Uczestnicy zobowiązani są do zachowania ostrożności podczas korzystania z gogli VR oraz kontrolerów - sprzęt należy użytkować zgodnie z instrukcjami obsługi przekazanymi przez pracownika.
W trakcie gry zabronione jest: a) używanie nadmiernej siły fizycznej lub wykonywanie gwałtownych ruchów, b) manipulowanie przy kablach, czujnikach i innych elementach instalacji VR, c) korzystanie z telefonów komórkowych lub innych urządzeń elektronicznych, d) zakładanie gogli przez osoby pod wpływem alkoholu, narkotyków lub innych środków odurzających.
W przypadku nieprzestrzegania zasad bezpieczeństwa lub zakłócania gry obsługa ma prawo natychmiast przerwać sesję bez zwrotu kosztów.
Użytkownik zobowiązany jest do poszanowania sprzętu i otoczenia. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia sprzętu VR z winy uczestnika, GameLab może naliczyć opłatę odpowiadającą kosztom naprawy lub wymiany.
Gra może zostać w każdej chwili wstrzymana przez obsługę w celu zapewnienia bezpieczeństwa uczestników (np. złe samopoczucie, problemy techniczne, zachowanie zagrażające bezpieczeństwu).
Z uwagi na specyfikę technologii VR, uczestnictwo nie jest zalecane osobom cierpiącym na epilepsję, zawroty głowy, problemy z równowagą, choroby serca lub inne dolegliwości, które mogą nasilić się podczas korzystania z gogli VR.
7.4. Strefa Pixel
Strefa Pixel to przestrzeń wyposażona w interaktywne maty i urządzenia reagujące na ruch, światło i dźwięk, służąca do rozrywki ruchowej i sensorycznej.
Z atrakcji mogą korzystać osoby powyżej 3. roku życia.
Wejście na maty możliwe jest wyłącznie w skarpetkach antypoślizgowych (bez obuwia).
Przed rozpoczęciem należy zapoznać się z zasadami oraz przejść krótkie szkolenie z obsługi urządzeń.
Zabrania się korzystania z atrakcji pod wpływem alkoholu, środków odurzających lub psychotropowych.
Zabrania się: spożywania napojów i posiłków w strefie atrakcji, wchodzenia do strefy z ostrymi lub luźnymi przedmiotami.
Niepełnoletni poniżej 12 roku życia mogą korzystać z atrakcji wyłącznie pod opieką osoby dorosłej.
W przypadku zachowań zagrażających bezpieczeństwu, obsługa ma prawo przerwać sesję.
W razie wątpliwości dotyczących stanu zdrowia (np. padaczka, problemy równowagi, choroby serca), przed skorzystaniem z atrakcji należy skonsultować się z lekarzem.
Czas korzystania z atrakcji liczony jest od momentu rozpoczęcia sesji i obejmuje również czas szkolenia.
7.5. Cymbergaj
Gra odbywa się tylko w duecie. Gra jest odpowiednia dla osób w różnym wieku, jednak dzieci powinny korzystać z niej pod nadzorem dorosłych.
Z gry powinny korzystać osoby niebędące pod wpływem alkoholu czy innych środków odurzających.
Zabronione jest wspinanie się lub siadanie na stół.
Nie wolno uderzać rączką o elementy stołu.
7.6. Bilard
Zakazane jest niszczenie stołu, uderzanie kijem lub siadanie na powierzchni gry.
Z jednego stołu bilardowego mogą korzystać maksymalnie 4 osoby.
Nie wolno stawiać na stołach bilardowych butelek, szklanek ani innych przedmiotów mogących zniszczyć sukno.
Wszelkie uwagi dotyczące stanu stołów bilardowych lub sprzętu należy zgłaszać obsłudze przed rozpoczęciem gry.
7.7. Kawiarenka
Zamówienia składane są przy ladzie.
Posiłki i napoje wolno spożywać wyłącznie w strefie gastronomicznej.
Wnoszenie własnych produktów spożywczych jest zabronione.
Zakazane jest przemieszczanie się z jedzeniem do innych stref.
Prosimy o odstawienie naczyń do wyznaczonego miejsca.
Zabronione jest korzystanie z kawiarenki jako miejsca zabawy (np. bieganie między stolikami).
7.8. Catch The Light
Catch The Light to zręcznościowa gra refleksowa polegająca na jak najszybszym naciskaniu losowo zapalających się przycisków świetlnych.
Z atrakcji mogą korzystać osoby powyżej 6. roku życia. Dzieci poniżej 12 lat - wyłącznie pod opieką osoby dorosłej.
Przed rozpoczęciem gry należy zapoznać się z zasadami działania urządzenia oraz poleceniami obsługi.
Zabronione jest: uderzanie w elementy urządzenia z nadmierną siłą, wchodzenie lub opieranie się na konstrukcji, manipulowanie przy przewodach, czujnikach lub przyciskach w sposób niezgodny z przeznaczeniem.
W grze mogą uczestniczyć maksymalnie 2 osoby jednocześnie, chyba że obsługa postanowi inaczej.
Zabrania się korzystania z atrakcji pod wpływem alkoholu, narkotyków lub innych środków odurzających.
W razie niebezpiecznych zachowań obsługa ma prawo przerwać grę bez zwrotu kosztów.
W przypadku zauważenia uszkodzenia lub nieprawidłowego działania urządzenia należy niezwłocznie powiadomić obsługę i nie korzystać z atrakcji.
Za szkody spowodowane niewłaściwym użytkowaniem urządzenia odpowiedzialność ponosi osoba korzystająca lub jej opiekun prawny.
7.9. Boxer
Boxer to automat rozrywkowy mierzący siłę uderzenia poprzez uderzenie w opuszczany worek bokserski.
Z atrakcji mogą korzystać osoby powyżej 12. roku życia, w dobrym stanie zdrowia, niewykazujące objawów kontuzji lub chorób układu ruchu.
Przed rozpoczęciem gry należy upewnić się, że w pobliżu nie znajdują się inne osoby ani przeszkody.
Dozwolone jest tylko uderzenie pięścią - zabronione są kopnięcia, uderzenia głową, łokciem, przedramieniem lub przedmiotami.
Należy zachować bezpieczną odległość od urządzenia po wykonaniu uderzenia - worek może powrócić z dużą siłą.
Zabronione jest: wspinanie się na automat, celowe uszkadzanie worka lub konstrukcji, korzystanie z atrakcji pod wpływem alkoholu, narkotyków lub środków odurzających.
Gra jest przeznaczona wyłącznie do celów rekreacyjnych. GameLab nie ponosi odpowiedzialności za urazy wynikające z niewłaściwego korzystania z urządzenia.
Obsługa ma prawo przerwać rozgrywkę w przypadku niebezpiecznego lub agresywnego zachowania uczestnika.
W przypadku zauważenia uszkodzenia lub nieprawidłowego działania urządzenia należy niezwłocznie powiadomić obsługę i nie korzystać z atrakcji.
Za szkody spowodowane niewłaściwym użytkowaniem urządzenia odpowiedzialność ponosi osoba korzystająca lub jej opiekun prawny.
8. Karta Stałego Klienta (Karta Lojalnościowa)
catch the light + cymbergaj,
10 minut Crazy Carts,
60 minut w Strefie Pixel.
9. Złota Karta Klienta - Karnet przedpłacony
200 zł - wartość karty: 200 zł,
400 zł - wartość karty: 420 zł (bonus 5%),
600 zł - wartość karty: 645 zł (bonus 7,5%),
800 zł - wartość karty: 880 zł (bonus 10%),
1000 zł - wartość karty: 1150 zł (bonus 15%).
stwierdzenia jej uszkodzenia technicznego uniemożliwiającego odczyt,
podejrzenia fałszerstwa lub przerobienia,
upływu terminu ważności Karty.
10. Vouchery - warunki szczególne
11. Cotygodniowy Rekord - zasady uczestnictwa i nagrody
jeżeli gra tygodnia znajduje się w strefie Pixel - zwycięzca otrzymuje voucher 60 minut na maty Pixel,
jeżeli gra tygodnia znajduje się w strefie VR - zwycięzca otrzymuje voucher 60 minut VR.
zmiany gry tygodnia,
zmiany zasad rywalizacji,
unieważnienia wyników w przypadku podejrzenia oszustwa, manipulacji urządzeniem lub nieuczciwej gry.
12. Reklamacje
imię i nazwisko osoby zgłaszającej,
datę zdarzenia lub skorzystania z usługi,
opis sytuacji będącej przedmiotem reklamacji,
dane kontaktowe umożliwiające odpowiedź (adres e-mail lub telefon).
13. Depozyt - Szafki na rzeczy osobiste
a) pozostawione poza szafką,
b) umieszczone w szafce bez jej prawidłowego zamknięcia,
c) o znacznej wartości (np. gotówka, dokumenty, biżuteria, sprzęt elektroniczny).
14. Dane osobowe i ochrona prywatności
dostępu do swoich danych osobowych,
ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
przenoszenia danych,
wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
15. Formy płatności
gotówka,
karta płatnicza,
BLIK,
szybkie płatności online HotPay,
przelew tradycyjny.
16. Wymagania techniczne i ograniczenia usług
VR - od 7 roku życia (z zasadami nadzoru opisanymi w pkt 3.3).
Strefa Pixel - od 3 lat.
Gokarty - do 90 kg (CrazyCart) lub 110 kg (CrazyCart XL).